Enova czy symfonia

Program Enova istnieje w sumie zintegrowanym systemem w wartości ERP. Całe oprogramowanie poświęcone jest w centralnej wadze do administrowania określonym przedsiębiorstwem. System Enova jest niezwykle ekonomicznym narzędziem danym nie właśnie do zarządzania firmą. Jest także moduł finansów i księgowości, handlu, czy kadr oraz płac. Jego przeznaczenie w przedsiębiorstwie zezwala na konkretne poprawienie efektywności pracy.

Jednocześnie system posiada niezmiernie przyjazny interfejs, który żadnemu użytkownikowi nie powinien sprawiać jakichkolwiek problemów. Programzostał w pełni połączony ze medium Microsoft Office. Dzięki temu brakowi oprogramowanie jest przeważnie zgodne z aktualnie obowiązującymi aktami prawnymi. Jednocześnie Enova współpracuje z planem Płatnik, a również z jakimiś rejestratorami czasu pracy.
Program Enova pozwala między innymi na obsługiwanie elektronicznych wyciągów bankowych. Znacznie ułatwia kontrolę realizacji budżetu. Pozwoli na dostęp do całych reklamie na fakt prowadzonych żyć oraz produktów finansowych przedsiębiorstwa.
Enova bez jakiegoś problemu prawdopodobnie żyć skojarzony z każdymi popularnymi aplikacjami, które stosuje się w firmach.
Moduły Enova:
1) Kadry oraz Płace to segment dany w wielkim znaczeniu do zarządzania wszelkimi zasobami jakie otrzymują się w biurach, które zajmują od kilkudziesięciu do kilku tysięcy pracowników. Pozwala na ewidencjonowanie danych kadrowych. Daje szansa naliczania wynagrodzeń, zasiłków, chorobowych, czy podatków, a ponadto składek ZUS.
2) Księgowość to element znacznie ergonomiczny oraz nowoczesny. Daje możliwość ewidencjonowania dokumentów. Zezwala na sporządzanie deklaracji. Ułatwia generowanie sprawozdań zarówno bieżących, kiedy i okresowych. Osiągnie nie dopiero na całościową, tylko również dobrą kontrolę firmy. Ułatwia analizowanie możliwościach finansowych przedsiębiorstwa.
3) Handel jest urządzeniem danym w pierwszej wadze do stosowania wszelkich procesów handlowych w biurach posiadających wielkie profile działalności. Element ten służy firmy między innymi w obrębie wystawiania dokumentów sprzedaży, zakupu, ofertowania, ewidencji zamówień i obsługi magazynu.
4) CRM – to moduł przeznaczony również do kreowania, kiedy również administrowania oraz utrzymywania styczności z klientami aktualnymi oraz potencjalnymi.
5) Workflow – koordynuje złożone działania robione w systemie enova365 poprzez ludzi którzy działają w dalekich departamentach.
6) Business Intelligence – pozwala przekształcać dane w wiedzę.